Pozycjonowanie sklepów internetowych Selly: Czy to jest droga inwestycja? 

Pozycjonowanie sklepów internetowych Selly: Czy to jest droga inwestycja? 

Ruch generowany, dzięki pozycjonowaniu jest jednym z najlepszych, ale też najtańszych rozwiązań, zarówno dla lokalnego przedsiębiorcy, jak i większego “gracza” na rynku. O tym, jakie koszty poniesiesz, decydując się na pozycjonowanie sklepów internetowych selly, dowiesz się po przeczytaniu przygotowanego przez nas wpisu. 

Ile zapłacisz za pozycjonowanie sklepów internetowych Selly? 

Okazuje się, że pozycjonowanie sklepów internetowych selly jest możliwe w wersji demo. Opcja ta jednak jest dostępna przez dwa tygodni. Jeżeli jednak zdecydujesz się na spersonalizowaną szatę graficzną, zyskasz dodatkowe 60 dni na bezpłatne testowanie oprogramowania. 

W ofercie dostępne są cztery sklepy internetowe, które różnią się funkcjonalnością. Wśród bogatej oferty, wyróżniamy następujące opcje abonamentu: 

  • Selly 1,
  • Selly 2,
  • Selly Pro 1,
  • Selly Pro 2. 

Ceny wahają się od 79 zł do 1439 zł za miesiąc, ale ze względu na pojawiające się rabaty mogą ulegać regularnej zmianie. Ich wartość jest ściśle związana z liczbą funkcji, poczynając od oprogramowania przygotowanego do skalowania po dedykowany system sprzedaży B2B i B2C z dużymi zasobami serwerowymi. 

Należy pamiętać, że im więcej opcji oferuje nam pakiet, tym usługa będzie droższa. Sam masz wpływ na wybór abonamentu i możesz podjąć najlepszą dla Ciebie decyzję, uwzględniając jednocześnie czas, miejsce, charakter sklepu czy produktów. Trudności w postaci integracji zewnętrznych, certyfikatu SSL, wsparcia technicznego czy hostingu, znikają z Twojego pola widzenia. Pozycjonowanie sklepów internetowych selly stanowi nieodzowny support w obszarze zarządzania Twoją witryną. 

Zanim wybierzesz odpowiedni pakiet, warto pomyśleć, ile dokładnie pieniędzy Twoja firma może przeznaczyć na usługi związane z pozycjonowaniem. To z pewnością ułatwi Ci podjęcie decyzji. 

Pozycjonowanie sklepów internetowych Selly: Poznaj korzyści!

Pamiętaj, że pozycjonowanie sklepów internetowych selly nie musi być wymagającym i kosztownym przedsięwzięciem. Cennik to tylko szczegół przy tym, co dana strona może zyskać podczas wdrożenia usługi. Koszty są uzależnione od wielu czynników, a przede wszystkim Twoich potrzeb i oczekiwań. Jeżeli jednak podejmiesz decyzję odnośnie do skorzystania z oferty Selly, nie zapominaj o uprzednio określonych celach biznesowych. To od nich będzie zależeć, jakie finanse przeznaczysz na daną usługę. 

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.